sobota, 4 października 2014

Pytanie :)

Cześć kochani! :D Cieszę się bardzo, że tak chętnie komentujecie rozdział 13. <3
Mam do was małe pytanie.
Dzisiaj pytano mnie czy zrobię twitterowe konta bohaterów, no i nie wiem czy w ogóle ktoś by na nie wchodził czy je prowadził dlatego pytam; Chcecie twitterowe konta bohaterów?
Jeśli będą odpowiedzi twierdzące napiszę notkę specjalną pod kolejnym rozdziałem. ;*

Mam nadzieję, że zaspamicie mi komentarzami pod tą notką. ;)

A chciałam was jeszcze poinformować, że prawdopodobnie jutro zmieniam szablon  :)

Miłej nocy, misie xx.


5 komentarzy:

  1. Taaaak chcemy Twitterowe konta bohaterów!łiiii ale fajnie :3 xd
    Dobranoc Martyśko xx

    OdpowiedzUsuń
  2. Taaak CHCEMY :D
    Baaardzo baaardzo ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. jasne , że tak pozdrawiam i czekam na kolejny rozdział :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie widzę, abyś obserwowała Internetowy Spis. Proszę to zrobić, masz na to 3 dni, inaczej Twoje zgłoszenie do Katalogu ISu zostanie usunięte.

    OdpowiedzUsuń

szablon