środa, 4 lutego 2015

BLOG MIESIĄCA

Dobry wieczór Misie!
''Fight'' zostało nominowane do bloga miesiąca na katalog5sos.blogspot.com
Osobiście dostałam zawału, bo kompletnie przypadkiem zajrzałam na tą stronę i to zobaczyłam hahahaha.
Głosować możecie tutaj >KLIK
Mam nadzieję, że chociaż część z was zagłosuje, na prawdę to wiele dla mnie znaczy. xx

Ah, no i jak pewnie wiecie 'Cień' bierze udział w blogu roku. Ja jako cicha fanka Pepe (KOCHAM CIĘ PEPE! XD) postanowiłam pomóc.
WYSYŁAMY SMS-Y
numer: 7122
treść: J11212
Pomagamy, Cień zasługuje na wygraną! 

Do napisania  wkrótce :*
// Hemmingsowa

2 komentarze:

  1. Ciekawi Cię jak rozwinie się znajomość wchodzącego w dorosłość nastolatka z małą, dziewięcioletnią dziewczynką, która w dodatku jest chora i całe dnie spędza w szpitalu? Jeśli tak, koniecznie musisz odwiedzić Obietnicę (wystarczy kliknięcie na tytuł, żeby przenieść się na odpowiednią stronę). Jest to kontynuacja pierwszej części, którą znajdziesz na tym samym blogu. Mam nadzieję, że opowiadanie przypadnie Ci do gustu i zostawisz po sobie jakiś ślad. Nie jest to typowe fanfiction, gdzie dwójka ludzi zakochuje się w sobie. Tutaj leją się łzy, których nikt się nie wstydzi.
    Serdecznie zapraszam,
    dajmond

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny blog! <3
    http://art-of-killing.blogspot.com/ zapraszam na moje nowe ff z Justinem Bieberem:)

    OdpowiedzUsuń

szablon